tjennaaa

Nu har jag hittat hit igen :) Känner att jag måste hitta nån som kan snygga till min blogg lite. Den känns så trist å blogga när jag inte har så mycket å skriva om. Men som de flesta redan vet, så har jag vart och hämtat min Seychellois en kusin till siamesen. Han är nog verkligen det bästa köpet jag har gjort. Vilken underbar liten individ han är :D Och för er som inte vet, så har jag köpt mig en katt.
Så vad händer idag? Hmm, först och främst väntar ja på att min kära papap ska ringa, så att ja kan få låna bilen. För idag kommer det en sptekulant på Solero ända ifrån stockholm. Hoppas verkligen hon tycker om honom :). Så hon kommer i alla fall klockan ett, efter det ska ja nog inte göra så mycket, plocka lite här hemma, och sen i kväll tar  jagmig antagligen mig nog iväg till karlskoga. Har börjat sälja partylite, så ska på ett möte och få veta lite mer hur det funkar samt hämta lite nya erbjudanden som ja ska ha till min visning på onsdag :). Lite små kul! Nåt annat som är roligt är att jag har fått sommar jobb på maxi. Blir eventuellt lite mer jobb än bara i sommar, då jag redan har fått jobba en hel del extra. Så har faktiskt fått jobb från och med i morgon fram tills på lördag! känns riktigt bra, ska få agera kallskänka, göra smörgåstårtor samt baguetter å lite smått å gott :).


Liiite av vad som har hänt i alla fall. Ska även iväg med Freja på sommarbete helgen som kommer nu. Fatta va skönt å få lite semester. Så det ser ja fram imot :) Slänger in en bild på kissen innan jag sticker iväg :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0