suck.

Kan killar verkligen bete sig hur som helst? Jag kan tycka att det kan gå överstyr ibland. De tror att de kan bete sig hur som helst. De kan tyvärr inte bestämma över oss tjejer. Det tycker jag är så fel.

I mitt fall är det inte min pojkvän som är boven, utan min kompis. Hon ska tydligen inte få umgås med mig för att jag endast är en bitch och drar med henne ut på krogen hela tiden. Sen när började jag med sånt?

Vad är det med killar egentligen? Hur kan han säga en sådan sak? Som om det är jag som draaar med mig den här tjejen, med våååld till krogen. Va fasen, hon har väl en egen vilja. Jag tvingar aldrig någon att följa med. Ibland blir jag till och med medbjuden ut. Ja kan inte annat säga än att detta är tragiskt!

Det jag vill säga med detta är, du din jäää*la r*vslickare, kom och prata med mig om det är nåt du stör dig på. Men det vågar du inte för du är så otroligt feg. Väx upp!

UUUh va jag är arg! Blä, blä, blä!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0