glad.

Att ett sms kan göra en glad och sväva på moln en hel dag. Helt otroligt egentligen. Men det var endast bara för att det kom ifrån dig!

Den här dagen har vart, hm lite knepig. Har inte hänt så mycket. Va uppe till stallet en sväng å kolla till halta lotta. Gjorde det jag skulle där, sen vart det åka hem å käka lite mat, stuvade makaroner :P. Har tänkt att börja packa lite tills i morgon, då det bär iväg till Stockholm med mamma, Ingrid, Carina och Jennie. Det vankas tjej milen. Jag och Jennie följer med som vatten flickor. Och shoppingsugna då förstås :). Så i morgon förmiddag bär det av. Vi kommer förmodligen fram runt en två, tre tänker jag. Då blir det till att packa sig i ordning på hotellet, för att senare på kvällen ge oss ut och äta. Så några fina kläder slinker allt ner i väskan.

Nääej, om man skulle ta och springa ner till duschen å tvätta håret, för att senare inta soffan och myskläderna.
Skriver nog nån rad innan ja går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0