sent inlägg

Nu kommer ja med ett utav mina sena inlägg. Ska snart krypa mig till kojs, men vill bara få ur mig, att jag kanske, kanske, kanske kan börja bli kär jag också! Det var länge sedan och allt är lite komplicerat! Men härlig som bara den. Men som vanligt vill jag inte hoppas på för mycket, då jag oftast blir besviken. Men som någon en gång sa, att jag inte bryr mig om någon annan, och alltid tar det jag vill ha! Det tar jag som en komplimang. För va fasen, om man inte tar åt sig, så får man ju inget. Inte fasen tänker ja va en tråkig och blyg brud, som knappt vågar öppna mun. Det blir bara pinsamt för alla i omgivningen. Men nu får vi se vad som händer. Men jag börjar se hoppet! :D

I alla fall, nu är Skagern runt bokad och klar! Så i sommar kommer ni träffa mig å min lilla polle ute i skogen runt sjön Skagern. Det kommer bli kanon. Hoppas nu bara att det blir någorlunda bra väder! :)
Skriver nog kanske något inlägg i morrn, om jag har nåt vettigt å skriva. Men hade bra och sköt om er, så hörs vi. Kram kram<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu får du att ta och uppdatera lite oftare din lilla latmask (sagt med kärlek) för jag är född nyfiken och lär nog dö så också hehehehehe,,,,,, Stora mosterkramar / Fia

2010-05-14 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0