Jag har gått och blivit snål ^^

Hej, hej. JO som överskriften säger, jag har gått och blivit snål. Skulle ha vart ute idag, men kände att jag behöver spara lite pengar. Så ja beslöt mig för att ha en mys kväll med Andreas istället. Känns helt okej faktiskt! Fast ja, så mycket har vi väl inte direkt vart med varann, han "lanar" nämlingen tillsammans med Tim. Så jag och Sofia å jag sysselsätter oss med våra datorer ist ;D Så ja, helt okej kväll för mig (Y).Senare blir det krypa ner i sängen och glutta lite på the hills. Jo det jag egentligen skulle skriva om, är ju va ja ska ha på mig på nyår. SÅ tänkte slänga in några bilder, på vad jag kan tänka mig att ha för nåt :) Här kommer det...







Dessa tycker ja va lite läckra :)
Men hade bra! kanske uppdaterar lite senare ikväll (Y)

Kommentarer
Postat av: caroline

Den sista är riktigt snygg :D

2010-01-26 @ 20:04:05
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0