morrn morrn

God morgon på er. Solen skiner ute. Hoppas det håller sig fint hela dagen :), visserligen spelar det inte mig någon roll, då jag ska tillbringa dagen på ATG Färjestad idag. Åker iväg med Freja snuttan klockan ett idag, jag håller tummarna  på att hon blivit bättre under de här tre veckorna som hon har stått i sjukhage. För nu vill jag ut och rida!
Det är väl vad jag ska ägna mig åt idag, hinner nog inte med så mycket annat :/. Annars har det väl inte hänt så fruktansvärt mycket.

Måste verkligen till arbetsförmedlingen nån dag. Det här går inte. Måste skaffa mig ett rejält jobb. Men, men nu ska ja försöka klämma i mig lite frukost innan det bär iväg till stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0