jobbig natt..

Ja, har haft en extremt jobbig natt. Gick och la mig klockan elva nån gång, somnade inte förrän klockan fem på natten. Det kan vi kalla hemskt! Tror ni inte att jag har urinvägsinfektion IGEN. Ja blir inte riktigt klok på det! Så nu har jag vart på sjukan och fixat medecin, så nu känns det lite bättre :). Älsklings pojken körde mig dit, tack och bock.
idag har ja tänkt fixa till lite i paddocken och försöka ställa in Freja där, då hon helt har tröttnat på sjukhagen nu. Sen är jag sugen på å baka muffins :P. Så det ska jag nog göra serni. Kan lägga in en bild på dom sen. Kan även tillägga att sökningen till vårterminen öppnat. Funderar starkt på och säka igen! För nu jäklar ska ja börja plugga jag med, ordentligt! Skriver nån rad senare. Tjing, tjing.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bea lille ;-) blogga mer :-P!!!

2010-09-22 @ 12:11:18
URL: http://emeliewahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0