uppdatering hör och häpna...

Haha ett sent sådant minsann. Å Fia jag ska skicka bilderna nån dag, har tyvärr inte haft ork och tid. Men ja ska lägga in dom på datorn snart :D(Y)

Sen undrar ja om du även skulle kunna kolla om det gå å köpa en usb-kabel till min nokia N95a på Anovo? Skulle verkligen behöva en, då jag har massvis med bilder.
I alla fall, gårdagen var kanon. Haha blev en hel del snack, skratt och goda miner. Tror att jag i alla fall somnade runt en klockan sex på morgonen. Blev en hel del vin (herregud vad jag känner mig vuxen) , som jag dessvärre fick känna av idag. Men det kunde vart värre. Det var värt huvudvärken. Mitt liv börjar få en mening, det börjar faktiskt knalla uppåt.
Ska sluta tänka på han/det en stund. Känner att jag nog behöver lägga ner detta. För det tjänar tyvärr ingenting till. Men visst blir det väl bättre? :D Jag ska va glad för det jag har, min familj, mina vänner och alla mina djur. Jag är frisk, saker man lätt tar för givet.

Se framåt! "utåt och uppåt" citat från mamma. Det ligger något i det. Man ska inte kolla inåt och nedåt.
Allt för mig denna gången. Hade så bra för det ska banne mig jag ha!

Kommentarer
Postat av: Fia

Gott för dig gumman. Din inställning är superbra och du vet att bara man har en bra attityd bemöter man livet med en rätt inställning. Livet är fullt av möjligheter och de måste man ta vara på istället för att bara stirra sig blind på svårigheterna. Livet blir vad man gör det till, vill man inte vara lycklig bir man inte det heller och involvera dig inte i ENERGITJUVAR de skall man bara passera och säga hejdå till. Kramar på dig tjejen och bry dig om de som ger dig kärlek / Fia

2010-05-24 @ 09:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0