nattblogga.

god afton :D Kan inte sova på grund av att jag är så täppt i näsan, så ja får knappt luft, inte bra!
vart ingen skola för mig idag på grund av:
1, skoltrött as hell!
2, Ville hellre med Frida babe till karstad.
3, inga vettiga lektioner.
4, Betygen sattes idag vid tolv, vilket gör det onödigt å gå på tråkiga lektioner.
5, Har så ont i halsen så ja varken vill äta eller dricka.
6, Tar ut ett litet mini sommarlov för tillfället :D

Såå jaa, idag har ja njutit av skolk/ ledighet, kalla det va ni vill, brunbrändaben, karlstad, glass och sol. Inga fel!
Även lite födelsedags shopping till pollen på hööks.
I morrn ska jag till skolan en snabbis, om jag har lust. Ska städa ur skåpet tänkte jag.
Enbart elva dagar kvar! Dags att börja fira, visserligen har jag redan börjat fira sen fem helger tillbaka...


Kalla mig bitch, det kommer jag alltid vara, och det är jag stolt över..I´m way better than you honey!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0