uppdatering

Tjoo, igår vart det en sväng på mastmagasinet, det var helt okej, dock var det oerhört mycket folk. Drog hem runt en halv två. Duktig som jag är koma jag upp i tid i morse, klockan sju. Då jag faktiskt tog ut de fybenta vännerna uppe i stallet. Efter det blev det en hela två timmarstur med Freja bebisen.
Har även spenderat min dag med underbara Frida. Idag har jag haft en del ångest, och varit en del spänd. Tror nog ja vet va det beror på. Som jag sa på facebook,
min situation jusst nu, är faktiskt en aning förvirrande... Kanske helt enkelt ohållbar.
Jag ger det ett par dagar till, sen får vi se om ja gör något åt det. För jusst nu känns det otroligt förvirrande. Nå väl. Jag får helt enkelt ta dagen som den kommer.
Nää, nu ska ja funderar på å krypa till kojjs. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0