uppdatering igen

Tjenare, idag vaknade jag tidigt vill jag lova. Va redan upp klockan sju och studsade :P, men så är det ju alltid när man är ledig och tänker att man ska sova ut. I alla fall, fick i mig lite banan innan det bar iväg till hästen :D Idag kommer det en ny polle till stallet, ska bli lite kul faktiskt, är lite nyfiken.
Sen nu i eftermiddag ska jag iväg på möte, vad nu det ska handla om :S. Men det går nog bra, hoppas jag.
Sitter och funderar över min balklänning också :S, vill faktiskt ha hem den snart! Egentligen skulle man ju åka ner och kolla om den är färdig.... Men njae, känner inte att ja har någon lust till det just nu. Har även snöat här i Värmlan idag, det känns ju lite sådär.. :(
Men det försvinner ju lika fort som det kommer som tur är :P! Känner mig faktiskt lite rastlös nu, får se om ja kanske ska ta å städa mitt stökiga rum?
ja, ja. Ni får hade så bra sålänge tjing tjing.

Kommentarer
Postat av: fia

Halloj vännen.

Har med stor sorg läst dina inlägg och vill med detta inlägg trösta dig lite. Man får tyvärr svälja och tyst se tiden rinna förbi för det är det enda man kan göra. Som du sagt själv så är det skyddsnätet man har runt sig som gör att man fortfarande kan hålla näsan över vattenytan och självklart dessa underbara 4beningar som alltid finns där förén.Har du lite tid över på Lö så kan du kika förbi ridskolan för då gör Geisha löshoppningsdebut Kl 10 så det så .......Ha det bäst gumman och det som inte dödar härdar,,,,,Stora mosterkramar från mig

2010-04-22 @ 12:26:03
Postat av: Bea

Hej, jotack, visst det är tungt nu. Men jag ska överleva! Självklart kommer jag på lördag. Inga tvivel. Gud va roligt! VI syns på lördag :D kram kram

2010-04-22 @ 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0