Idag

Idag kom äntligen min student mössa jag är så glad :D Den är verkligen jätte fin! Nu börjar man förstå att det faktiskt inte är så långt kvar (Y)
I skolan idag, började jag dagen med att ha nationellt svenska muntligt inför hela klassen, Va ganska nervös ska ni veta. Å ni ska ju inte tro att min morgon startade så bra :/
Andreas och jag sov djups, hans mobil började larma klockan halv sex, vi snoozade å znoosade vidare, efter en stund frågade jag va klockan var Andreas: Inte är den sju än i alla fall.
Jag somnade vidare, väcktes i alla fall av att pappa som tagit ledigt idag, satt och kollade på tv. Slet åt mig moilen, och jodå, klockan står på kvart i nio.
Vi skulle ha samlats i skolan halv nio, och börja redovisa nio. Ni kan ju tänka er hur jag ser ut, när ja först skäller ut stackars Andreas, och sen bokstavligt talat springer ur sängen, slänger på mig ett par mjukisbyxor och en stor tröja, Lincerna fick ja in innan vi sprang ut till bilen, och sminka mig, det fick jag göra på vägen...Men tro det eller ej, jag hann, otroligt anfådd, men jag kom in i klassrummet prick klockan nio. Så jaaa, kanske inte direkt nån bra start på dagen :/ hmm..

Nu i alla fall ska ja ta å ringa till Andreas å höra om vi kan hitta på nåt. Men ni får ha det så bra sålänge. För nu är det LOOOOOOV!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0