woo

Hellu, jaa nu är de snart jul :D Fick min lön idag. Så nästa vecka har ja planerat att antingen åka till karlstad eller till örebro för å julhandla :) Jag älskar verkligen julen! Det är inte riktigt klokt, men jag tycker fortfarande att det är lika roligt på jul som jag tyckte när jag var liten. Fast nu tycker jag bättre om att ge bort julklappar än att få. I år blir det väl som vanligt. Inga ändringar vilket faktiskt är väldigt skönt.
Ska iväg till Freja busan här snart. Hoppas att hon inte har rullat sig.^^ Men blir ingen hoppträning för mig ikväll får bli nästa vecka i stället. För jag känner mig inte riktigt frisk än. Men snart ska ja bannemig ta upp ridningen. (när det blir lite trevligare väder) Men, men igår julpyssla vi här hemma. Julkortstillverkning. Så alla nära å kära, nu ska ni förvänta er ett hemma gjort julkort i alla fall :P
Slänger in en bild på mig och Siri..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0