sommar :D:D:D:D

Hej hopp. Nu  var det allt ett tag sen man var inne och skrev här ;D
Känner att det kanske är daxs att sätta igång?
Men vlket härligt väder vi har fått. Helt otrolgt. Till och med jag badade igår.
Och det var varmt. Det trodde jag absolut inte. Men det vart ju nte direkt någon långvarig badtur. Eftersom klockan ändå va sju
på kvällen. Så jag kände att jag inte ville bli förkyld. Så som sagt var jag ganska snabb upp.
Väl uppe på land byggde jag på mig ett stort berg av handdukar. Hehe
Men mysgt var det  alla fall.
Tack för den kvällen boys and girls.
Sen i lördags hade jag det väldgt trevlgt också.
Men hade jag vetat att vissa killar på festen senare skulle in i fängelse, då hade jag nog avstått att prata med dem. Men
då var det ju i och för sig nästan tur att jag inte hade nån aning om det.


Annars så var det mycket trevligt, i alla fall när alla kom gång. Alltid kul att träffa nytt folk. Och det fanns det många av. :)
Nä nu är det väl daxs att jag går och laddar denna dumburken innan hon dör.
Men tänkte slänga in en bild, så n får se hur fint väder det är här ;D
Ha en mysig kväll hejdo.

Älskling jag håller tummarna för dig! Det kommer gå super (Y)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0