sjuk.

Sjuk igen!
Nu börjar ja bli trött på den här förkylningen :@ Andra gången nu under en månad.
Vaknade i morse, vid sju. Märkte då att jag inte hade nån röst. Plus att ja inte alls
mådde någe bra inatt. Kallsvettades, å hade allmänt ont i  magen.
Men idag var det värre än det har varit. Ändå knaprar jag en massa piller mot
"streptokocker" stavning.
Men det verkar inte hjälpa :(

Så det blir till att vila upp sig till helgen.
Käns ju inte så värst roligt. Men jag får ladda upp med en massa godis..
Å Lura hem Andreas..
Jag som tänkte rida på bushästen idag.
Det blir aldrig som jag tänkt mig!
Men nu ska ja snörvla vidar och kika på väskor, scrap booking grejjer på nätet ;D
Skönt att lönen kommer nästa vecka :D<3
uppdaterar säkert en sväng ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0