nämen

Ser man på, nu har jag hittat hit igen. Har vart lite idé torka. Men är en hel del som hänt på sistone, här går det snabbt i svängarna. Har flyttat hem till mamma och pappa då det inte fungerade mellan mig å dåvarande sambon. Vi skildes åt som vänner, men jovisst är det tufft att släppa taget om nån man känt i tre år.
Men det är bara att ställa sig upp och gå vidare, men denna gången med lite mer skinn på näsan och en erfarenhet rikare. Blir till att leva livet som singel nu ett bra tag i alla fall har jag tänkt. Vi får väl se hur det går. Hehe...

Midsommarplaner? Vad har jag för några? Hmmm, det lutar åt att åka iväg till grannstaden karlstad, helt klart! Här i Kristinehamn händer det inte så mycket, mest samma gamla folk som ska ut på stan. Känner mig inte så sugen på å bli med faktiskt. Men ett måste är midsommarkrans och sprit i kroppen vill jag lova! Nu när jag tänker efter måste jag hinna ner till systemet på fredag också hum.. Det är ett måste. Ni ska veta va roligt det är att gå på systemet, känner mig så vuxen hehehe... Finns mycket gott att välja på.

Vill även gratulera underbara Felicia och underbara Emelie, som tog studenten nu i juni. Jag önskar er all vällycka<3 Och inte att glömma, välkommen ut i det arbetssökande livet hihi. Ni har mycket att se fram emot ;)

Nää nu är det daxs att skriva sista raden... Avslutar detta med en fin bild på min bebis här hemma. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0