Daxs för uppdatering igen...

Var på kps i morse igen. Gick bra :D Är riktigt roligt faktiskt. Dock va vi inte så många, fyra stycken. Men folket va lite mer pratglada idag, så det va kul! Sen har jag vart i stallet å gosat med hästarna :9

I morgon följer Andreas med mig till karlstad, har fått lite pengar av min älskade mamma, så ja kan köpa lite nödvändigheter (till mig själv), ska bli kul å få kika runt lite på stan. Så efter KPS i morrn intar ja storstaden ^^ Sen i morgon kväll ska vi åka iväg med Solero till Quarter hill ranch :D Vi ska på kurs. Ska bli riktigt skoj. Tar nog lite bilder som ja lägger upp i morrn. MEn nu ska ja kika vidare på dum, dummare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0