oxhälja.

Hmpf, jag är inte nöjd! Gick upp idag vid halv tio i hopp om att åka till Oxhälja med mamma. Får då reda på att det inte "öppnar" förrän klockan fem i eftermiddag. Vad är det för vits? Varför kunde de inte ha startat det igår? Så att det kunde va fredag, lördag och söndag. Dåligt.

Så nu får vi väl se om vi åker dit, mamma kände sig inte så sugen. Så då har jag gått upp, och sminkat mig helt i onödan. Va ska ja göra nudå? Nää men det blir väl å sitta framför tv,n å vänta på å få åka upp till stallet å pyssla där.

Har sökt tre jobb, så nuni. Ska eventuellt ner till arbetsförmedlingen nån dag och skriva in mig där. Måste få något att göra. Ångrar grovt att jag inte stack till örebro och skrev in mig på deras universitet förra veckan. Varför i hela världen gjorde jag inte det :/. Får kanske söka igen till våren och skriva in mig då. Här kan jag ju inte va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0