hum

Jobbiga ex? Va jag ett sånt tro? Och om jag nu var det, så hade jag, om nån skäl till det. Men som nån någon gång sa : Ja, du tar ju jämt va du vill ha! Va man än säger.

Det passar nog ganska bra in på mig, även om det inte är så positiv.. Men ibland måste man va lite egoistisk och ja, hmm ta det man vill ha. Jag är väl inte dum heller. :D Den som kläckte den kommentaren tänker ja inte läcka ut med namn här, men den som känner mig vet.

Men det jag vill säga är att jag aldrig utgår ifrån att göra någon ledsen. Det är det värsta jag vet, då jag själv så många gånger blivit ledsen om vad folk har skrivit till och om mig på internet. Men på ett sätt har det gjort mig till en starkare person, jag tar inte imot skit! Inte längre, då, då kunde jag göra det. Jag kunde sitta hemma å tjuta över nåt någon osäker person suttit och skrivit om mig. Men inte idag. Jag har lärt mig att stå upp för vad jag tycker och tänker. Så jag tar det hellre med personen öga mot öga. Det är det bästa, för de flesta, de "elakaste" är så fega så att de inte vågar säga nånting. Då är det jag som står där med segern i handen. Den känslan är obeskrivlig ska ni veta.

Men nu ska jag kasta kröppen te löppa :)

SÅ har du nåt imot mig, kom till mig och snacka istället! :) Vem vet vi kanske blir bästa vänner ^^ Glöm det jag har sagt om att jag är långsint. hrrmmm...

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv, ja absolut!!! :-) <3



Härligt inlägg!!! Man ska stå för va man säger och inte skriva skit påinternett. Man kan gå fram till den man inte gillar o säga det rakt ut eller helt enkelt knipa käft! ;-)



Kram på dig gumman! vi får ses SNART och fika o prata! :-) om allt!

2010-09-14 @ 20:32:28
URL: http://emeliewahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0