trööött!

Halloj alla. Det vart aldrig något inlägg igår, då jag blev upphämtad av pojken och åkte hem till honom å myste.
Har precis kommit hem från badhuset, så nu är ja trött! Det suger verkligen musten ur en å simma samt bubbla bubbelpool :P. Men gött är de, kommer somna som en stock inatt hoppas jag! För i morgon har jag uppkörning, och den här gången ska det gå vägen. Så ja kan få det där förbaskade kortet nån gång. Känner att det är daxs nu.
Var i alla fall uppe i stallet å myste lite med Freja, blev lite låg då hon fortfarande haltar. Inte kul! Men som sagt, vi får ge henne mycket mycket mera tid. Förhoppningsvis har hon inte ont, så pigg och glad som hon är. Tror ja ska ta mig en trösttur på Solero i morgon å hoppas på att det blir fint väder.
Nu ni ska ni få höra. Ja ska på arbets intervju på fredag, i karlstad :D. Sökte ett jobb i Branäs, i caféteria, samt restaurang. Så kanske hamnar ja där hela vintersäsongen :D Blir till å försöka släpa upp pojkvän och hästarna också.. Hmmm. Vet inte riktigt om det är möjligt. Men man kan ju försöka i alla fall. Det är väl det roliga som hänt idag.

Nu ska ja se om ja kan få låna tv,n å kika på desperata hemmafruar :P<3 Hade gött alla. Tjing, tjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0