tjohoo

Hmmm. Hej på er alla mina mååånga bloggläsare ^^ Har väl egentligen inte hänt så jätte mycket. Har vart nere till arbetsförmedlingen och anmält mig nu i alla fall. Sen som kanske inte alla vet, har Solero kommit tillbaka till stallet en paint vallack på 3½ år. Freja har ju blivit i princip utdömd utav veterinären, mindre kul. Vi kan få tillbaka försäkringspengarna om vi bestämmer oss fram till december. Men det blir det inte äns tal om. Hon blir kvar hos mig. Och vem vet, hon kanske blir bättre? Vi ska i alla fall låta någon känna igenom henne i dec då kortisonet har gått ur ordentligt. Så hon är i säkerhet i min ägo. Samtidigt är det ju lite tråkigt att jag inte har någon ridhäst, då det är rida ja vill göra. Men mamma och jag har väl pratat lite smått om att ja kanske ska köpa Solero. Mamma och pappa har dock inte lovat något, men man vet aldrig. Så förhoppningsvis ska jag iväg ock kika på en stallplats nu till veckan. Ska bli lite småkul. Ska snart iväg till stallet å mysa lite med pollarna, ni kan nog få en uppdatering ikväll :) Hade så bra så länge. Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0