daxs för uppdatering igen :)

Hej igen. Kanske är daxs å uppdatera bloggen -.-. Vet ju inte riktigt va ja ska skriva.. Hmm, vad har hänt sen senast? Jag har fått körkort!, jag ska numera ta Solero på foder, vilket känns riktigt bra, då jag har chansen och se om han är rätt häst för mig, och för att ge Freja tid å se om hon blir bättre.
Sedan söker jag jobb för fullt. Det är ju kanonsvårt. Får inga svar alls. Va fasen gör man? Andreas har lovat att så fort jag får jobb, så flyttar vi till en lägenhet. Och jag vill ju flytta nu! Orkar inte sitta här hemma längre. Om jag inte får något jobb tills n¨n g¨ng sista veckan i december, så hjälper de mig att hitta en praktik plats. Men saken är ju den att det inte ger så mycket pengar. Ser ju helst att jag åtminstone kan få något deltidsjobb. Fast helst ett heltids.. :/
Nä, nu ska ja väl snart upp och ta hand om lermonstrena i stallet. Och medans jag gör det, så sitter Andreas på lan. Så nu är väl han nöjd ^^ Kommer nog inte träffa honom förräns på torsdag. lååång tid! Men jag ska ju faktiskt till Filipstad i morgon och träffa Emelie. Det ser jag fram imot. HAr även tänkt be henne göra nån snygg blogg design åt mig (a).
Men nu ska ja fortsätta med alla mina sysslor.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0