nu ni

Nu ni minsann, har jag tränat på min svenska redovisning som ska vara på fem minuter, och fasen va svårt det är. Jag blir ju nervös av att bara sitta och läsa för mig själv. haha, hur ska det då inte gå i morgon? fy satan. Men det blir skönt när det väl är över, då kommer ja känna mig lite lugnare under lovet. Hehe ska faktiskt som Ulrika sa ta det riktigt lungt. Blir ju nån fest å lite jobb å sådär. Men har faktiskt tänkt att ta tag lite i projektarbetet också, känner att ja måste få pyssla lite, det riktigt kliar i fingrarna :P.
Nä, ska nog ta och öva lite mer på den där redovisning innan jag lägger mig sen, känner att jag behöver öva nån gång mer. Måste vänja mig lite av att berätta själv, och låta lite intressant i alla fall.
Sedan i morgon ska jag till tandläkaren, ska laga ett påbörjan till hål. Känns väl lite sådär, kanske inte det roligaste man kan göra. Men det är ju ändå mitt sista år som obetalande kund hos tandläkaren. Då är det väl lika bra att laga allt som går å laga.. Skriver nog en liten sväng i morgon också :D hejdå med er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0