Nu är ja här igen ^^

Haha, nu minsann blev ja bloggsugen. Kanske kan bero på att ja sitter här med färg i håret, å bara väntar på att få skölja ur den :P Svider så in i helsike. Men skönt att bli av med den enorma utväxten :D(Y)
Igår busade jag å Freja i stallet, och tusan va roligt vi hade. Älskade Andreas va med och tog kort, så slänger upp nån bild här :) I alla fall, efter att jag varit i sälen så har jag såå mycket att jobba igen. Det började med att ja skrev upp hela sex åtta uppgifter som jag hade och göra. Men nu minsann har jag jobbat så nu har ja bara två uppgifter kvar. Det tycker jag är starkt jobbat.. Jusst det, måste berätta att jag körde halkbana för exakt en vecka sen, ett steg närmre körkortet. Så nu gäller det bara att boka uppkörning å plugga tills ja stuper.. Hmmm :/ Om ja ska erkänna så går jag och drar mig inför å plugga teori. Men måste väl ta tag i saken snart.....

Men, men.. Har tänkt att cykla till Andreas nu ikväll, det värsta är att ja har tappat bort mina hörlurar till mobilen, har lagt av mig dem i skolan nånstans idag :(, men ja får kolla i morrn, å hoppas på att de är nånstans.
Och du Emelie, du ska få hjälpa mig med en snygg layout nån dag hade ja tänkt mig...
Nää skriver nog i morrn om va som händer i helgen :) Hade så bra alla kram kram<3

Min lilla stjärna i ridhuset igår :)

Jag och mi pärla <3

Jag i min uuuunderbara handduk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0