fyra dagar kvar :D

Nu minsann är det bara fyra dagar kvar till studenten, och fem dagar kvar till balen. Börjar faktiskt bli lite nervös måste jag erkänna. Men jag tror att vi kommer få det väldigt roligt! Så det är väl egentligen ingenting att bli nervös över. I morgon ska jag och Frida eventuellt iväg till karlstad och kika på lite smycken till balen, och sedan efter fem ska jag hämta min underbara balklänning och min studentklänning. Äntligen! Vad jag har väntat ska ni veta.
Det är det här jag har väntat på nu i tre hela år. Och nu står jag här, förväntansfull och glad. Kan det bli bättre? Nu är det bara att sukta framåt! Börja om från början och ta dagarna som dom kommer. Har ett fullspäckat sommarlov framför mig. För detta blir ju mitt sista. Först ska jag rida skagern runt med underbara stallkamrater och min lilla tjockishäst. Sen ska jag iväg med underbara vänner ner till Malmö, och längst ner i Sverige, Falsterbo. Där är det en jättestor utetävling, fulltspäckat med fina hästar och härligt hästfolk. Så ja, en ba början vill jag lova!
Sen blir det ju lite fester, mycket sol bad och båt! Men nu ska jag fortsätta att jaga lite sjuss till karlstad, är lite sugen på att åka iväg och kolla på deras bal som är idag.
SImma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0