tjaa

jaa, idag mår man som man förtjänar. Men helt klart en mycket lyckad kväll. Kusinen Erik och hans polare johan kom ända från karlstad för att festa med oss brudar + Andreas, jsan och Putte då. Förutom en liten insident som gjorde så att vi fick gå hem lite tidigare så var allt kanon! Så kvällen måste defenitivt göras om.
Malou, självklart tar jag Frejabusan på tisdag. Inga problem. Har inga pengar på mobilen, så jag hoppas att du läser detta, annars får ja ringa ;D Idag va jag faktiskt duktig och gick upp klockan halv tio, fasst dock inte frivilligt,. Kände min tvungen att gå på stallmötet som var idag. Låg inatt och funderade på om jag skulle orka gå. Men jag tog mig minsann i kragen och gick iväg på det.
Men nu sitter jag ialla all här i min obäddade säng. Har städat hela mitt rum, vilket verkligen var välbehövligt. SKa väl snart dra fram snabeldraken om ja orkar. Men njaa, det är tveksamt alltså. Hade även tänkt att jag skulle bädda sängen. Men då har jag ju självklart en lite katt som har legat i min säng hela dagen, och jag har bara inte mage att flytta på honom när han sover så sött ^^ kommer en bild på honom här nedan :)
Nää nu jäklar måste ja spara lite pengar så att ja kan fylla på min kära mobil. :P

Ni får ha det så bra alla, får se om ja orkar mig å skriva en liten snutt i morrn i skogen.. hoho

Min lilla prins<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0