tjaa

Haha idag övningskörde jag på bilskolan... Kändes inte som om det gick så bra :S. men nu var det ju ett tag sen. Ja fick fickparkera, nåt som jag verkligen inte kommer göra när ja får körkort. Haha, men det är väl visserligen bra att kunna kanske. Skolan idag var ganska tråkig, hade bara bild på grund av att jag försov mig, ganska så grovt. Drog även med mig Andreas i det hela också. hehe, Men han får skylla sig själv när han sover med mig. Fick även lite gjort på mitt projektarbete idag.
Sitter å lyssnar på lite musik nu, funderar på å ta mig en kärleksmums som jag bakade igår, den blev faktiskt väldigt god. Men det är inte så mycket kvar, det var typ 30 bitar kanske, vi har kvar typ 5.. Men faen man lever bara en gång..
I morgon är det sista skoldagen, inför helgen, blir fest på kvällen. Känns helt okej faktiskt. :D
näää nu blev ja kaksugen,, hejdo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0