nyyy

Kolla, kolla, kolla. Nu har ja gjort om på min blogg. Haha Har visserligen fuskat å bara kopierat en massa. Men enkelt är alltid bra! Eftersom jag är ganska oteknisk.. Men ja tycker att det blev ganska snyggt faktiskt. Så detta får vara  kvar ett tag tills jag hittar nånting annat snyggt. Men men.
Sitter här på skolan å väntar på sista lektionen. Sen blir det åka hem och mysa med Andreas hela dagen. Andreas är lite småsjuk idag, har börjat krongla med hans mage igen. Vette fasiken va det kan vara. Men vi får hoppas att det går över. Så blir bara en lugn kväll framför tvn. Pappa är inte hemma, så vi är själva.
Funderar starkt på å baka kärleksmums :P Hittade ett så lätt recept, med helt normala ingridienser i. Sånt som man faktiskt har hemma i kylen. Men ja, vi får se om ja har orken och lusten kvar, när jag väl kommer hem.
Men skriver säkert ett inlägg lite senare. Hade bra kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0