tjenaa

Hellu, nu har ja klippt mig. Blev nog ganska bra. Hon tunnade ur håret väldigt mycket. Är lite ovant måste jag säga. Blev ingen lugg vågade inte riktigt men kanske senare. Slänger nog in en bild ikväll :) Väntar på Andreas som ska komma hit för att vi ska åka till karlstad. Kommer ju ta en sväng in till hööks kan ja lova :P
Gick även in med bilderna på min balklänning till en sy "ateljé". Men hon klarade inte av materialet som det skulle va. Sen så skulle hon ta 3000 om hon skulle göra den. Så ja ska fortsätta kolla runt. Annars får jag helt enkelt köpa den :P
Men nu ska ja göra mig i ordning. hejdo<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Hualigen en del tar att hutlöst betalt, suck men det kommer nog att bli superbra i slutändan. Sitter nu och gör sista dagen på Nokia för from Må blir jag en "Ericssonare". Min granne kommer att bli min närmaste chef , på gott eller ont månne? Men men livet går vidare mot nya äventyr men det känns lite efter dessa år som "Nokian" Ha det gott gumsan och handla för mig med på Hööks, skäms för att erkänna det men jag har fortfarande inte besökt detta eminenta ställe i K-D än hmmmm..........Men däremot är Piletterna bokade samt betalda till Scandinavium nästa år , Det blir Ea och jag som kommer att andas in hästdoft i Feb nästa år Hehehehe / Kramar moster Fia

2009-09-25 @ 13:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0