snart sovdaxs

Nuuu börjar jag bli trött. Ska snart gå å knyta mig. Men först måste jag vänta på att Andreas ska leka färdigt med mina stämplar och promarkers pennor ^^ Det trodde man inte direkt., att pojkar i 18 års åldern skulle intressera sig av scrapbooking :P Men det är faktiskt riktigt roligt. I morgon blir det att åka ut en sväng med båten, vi ska ut till vålön å gå. Tar nog med mig kamera. Sen får vi se om vi går ner nåt på stan och kikar in baklucke loppiset som är. Ska även försöka mig på en ridtur.
Va ju inne på hööks idag. Vart lite sugen på å shoppa loss! Nya shabrak, grimmor, benskydd å en massa mer. Men åter igen, han som spar han har :)
Nää nu ska ja nog göra mig i ordning för kväll. Sov gott hörrni tjing, tjing<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0