julmarknad

Tjaa, idag har jag och andreas babe vart på julmarknad :D. Det var faktiskt riktigt mysigt! Man fick lite julstämmning i alla fall. Först knalla vi in i det "stooora" tältet mitt på torget, där man träffade klasskamraterna som försökte tjäna lite pengar till vår student, sen knalla vi vidare till kungscafét där vi unna oss en varsin varm choklad. Vi hittade även stan här i kristinehamn å knalla runt där en stund.. Hoho, det går ju ganska snabbt. Vi gick in på intersport där jag blev helt kär i en jacka :O, men dock var den vääldigt dyr, 5000 spänn. Men den satt som gjutet. Blir nåt å önska sig i julklapp kanske.. Nää, nu tar jag nog och slänger in lite bilder :). Ni får hade så bra!






Kommentarer
Postat av: Andreas

det var mysigt babe :)

2009-11-29 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0