partylite

Jag har börjat sälja partylite! :D Så nu i maj, ska ni veta att det är huuur bra och fina erbjudanden som helst! Så passa på och boka ljusparty med mig nu! :) Bland annat kan du köpa ett underbart vackert svanpar (teljus hållare) och en fin spegel bricka för 300 spänn, inte illa vill ja lova :)! Och jag själv ska beställa min underbara körsbärs blomster vovitljus hållare, halva priset i majbladet :P Som jag har väntat på den! Plus att det nu fins teljus i de underbara romantiska dofterna förförande fikon, passions frukt samt några till fin, fina dofter. Så passa på och boka upp mig ;D Nu ska ja sova, upp och jobba vid halvsex i morgon. Kommer somna som en stock :). Natti natti

Kommentarer
Postat av: Fia

Äntligen har du hittat hit igen gumsan, se nu till att plita ner det som händer i ditt liv och jag raggar ljusköpare för glatta livet så vi får se vad som händer i slutet på denna mån Kraaaaaaam Fia

2011-05-05 @ 20:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0