väntar

Väntar på att mysen ska komma och hämta upp mig för en myskväll hemma hos honom :)

Vi har bestämt oss för att försöka igen. Den här gången, känns det bättre än det någonsin gjort. Vi vet nu vart vi har varandra, och som jag en gång sa : Om jag nån gång tappar bort dig, kommer jag alltid hitta tillbaka.
Och som du en gång sa: Forever and ever babe!

Det är de orden som virvlat runt i mitt huvud då vi inte vart tillsammans. Men jag har ändå alltid vetat, ändå aldrig slutat tro. Och det gjorde jag rätt i.
Det ska funka, det ska jag se till, av hela mitt hjärta!


Man ska aldrig kasta bort det man en gång haft, och aldrig ta något för givet!<3

Kommentarer
Postat av: felicia

lycka till gumman <3

2010-09-09 @ 07:24:13
URL: http://feliciavsundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0