tar kvällen.

Nu ni, är ja trött. Kom precis hem efter att ha kikat till Freja, hon stod så fint i boxen och mumsade hö :). Har snart packat färdigt inför i morgon också. Så nu känner jag mig faktiskt klar för dagen. En ganska skön känsla, känner mig väldigt nöjd med tillvaron helt och hållet. Men fick jag ändra på nåt, så önskade jag att du var här. Men man ska ha egentid, och just nu är han med stort H, uppe i värmland och utövar sitt intresse för fullt. Så efter helgen hoppas jag att han har lekt klart. Så under tiden får jag pyssla med mina intressen. Jag har lärt mig att man ska kompromissa för att det ska funka. Och den här gången så ska det göra det, de ska ja se till! Känner på mig att det kommer bli bra igen. Nu blir det till att mysa ner i soffan med mamma och kika på nån bra fredagsfilm. Vi hörs säkert en snabbis i morgon bitti. Hade så bra så länge :) kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0