Sleten

Vet inte varför, men är otrooligt trött idag. Så just nu ligger jag i sängen å drar mig.. Ska även försöka dra upp vovven ur sängen med så att vi kan knalla iväg på en promenad. Senare ska jag iväg för att köpa en present till pappa som gfyller år idag. Men vad ska jag köpa? Har ingen aning om vad han vill ha. För vad tror ni han säger om man frågar? ... : ja vill ha en biiil!, en snaaabb biiiil. Jo men visst tjena, självklart ja köper en bil till dig farsan -.-. Så får väl bli det gamla vanliga, får springa lite i våra stoora affärer å kika efter nå klädesplagg. Eller så kanske ja köper ett sånt där samlar glas från Lasse Åberg, alltid nåt. Näää nu ska ja nog kika vidare lite på internet innan jag orkar mig upp. hehe

Hade bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0