regnar

Det regnar. :(, Ska alldeles straxs åka upp till min tokhäst, som de har fått ställt in på grund av att hon inte tål att stå i sjukhage längre, då hon stegrar och sparkar bakut. Så det känns väldigt osäkert att ha henne där. Så hoppas på att jag kan få låna nån häst i stallet och ställa i en lite mindre hage tillsammans med Freja. För som sagt, hon får inte springa. Men vem vet, nu kanske hon har blivit helbra i benet och kanske inte är ett dugg halt. Ska jag våga springa lite med henne och se idag tro?
Så får det bli. Hade en helmysig kväll med Andreas igår, så nu kan ja nog hålla mig ett par dagar själv här hemma. Mamma jobbar kväll idag, så jag har laddat upp med filmer och glassmys i soffan tillsammans med vovven ikväll. Ska nog få den här dagen att gå också, eller va tror ni?
Ja, ja nog tjatat om det. Nu ska ja byta om. HAde bra så länge. Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0