Idag bär det av..

Jag är spänd, snart går bilen mot Stockholm. Undrar om jag har fått med mig allt? :D Har precis länsat mitt sparkonto och satt över pengar till mitt konto, så att jag inte ska va helt pank. Kan ju hända att jag hittar ett par skor ;O. Ska bli både kul och skönt att komma bort ifrån stan i helgen.

Gick upp klockan kvart i sju idag, hör och häpna. Klockan sju stod mamma och jag i stallet och slppte ut hästar, och gav dom mat. Vi vart klara klockan åtta halv nio sådär. Så idag har jag hunnit med mycket. Kommer nog somna skönt i bilen sen ;P.
Kommer inte kunna blogga så mycket under helgen, men på söndag är jag tillbaka. Då slänger jag in en massa bilder :) Ni får ha det så bra. För nu ska jag gå och käka frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0