Hemma

Hemma igen efter en myskväll hos älsklingen :), det behövdes vill ja lova. Vi kollade på top gun två, och ni ska veta vad jag skrattade. Ska snart bege mig upp till jobbet, efter det blir det kanske en sväng iväg till Ölme å rida lite polle med moster busFia :D.

Skriver nån rad senare när jag kommer hem. Och Emelie, stå på dig! Det är verkligen inte roligt att gå i skolan alla dagar, fy satan va jag förstår att du är trött. Men nu är det inte långt kvar, keep going!<3

Får bli en gammal bild på min älskling. Får ta lite nya nu när det är så fint ute :)<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv, Tack gumman! nej det är verkligen INTE kul att gå i skolan spec inte på den skitskolan man är på heller! ;-) Vi måste ses nån dag!!!! OKEJ? <3

Kram! o hälsa Andreas! Tycker vi fyra kan hitta på nått igen va länge sen sist!

2010-09-12 @ 14:39:23
URL: http://emeliewahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0