Har precis

Nu har ja precis kommit hem från min nalle björn, hade en hel mysig kväll natt med den bästa :).Gör mig redo för att åka upp till min andra snuff som väntar uppe i stallet<3. Ska göra rent lite kaninburar samt pyssla om halta Lotta, kanske gå ut på en liten promenad. Senare blir det dra hem och åka till jobbet 17.45. Om ja känner mig sugen? Nää. Inte så värst kul med kvällspass -.-... Då hade jag hellre jobbat på dagen!

Men face it! Ja ska va glad som får jobba några timmar i alla fall. Blir till att gå ner till arbetsförmedlingen snart, och försöka få något annat jobb. Till helgen, har ja inte planerat att göra så mycket. Blir kanske att jag sticker iväg med tjejjorna till mastis, eller om min lille älsklings kille vill umgås med mig lite i helgen. Det får vi se, eftersom han ska jobba fredag och söndag. Kan nog bli lite tight.. :S
Nää nu är det daxs att byta om till stall kläder. Göra nåt vettigt, det går inte att ligga och gosa hela dagen ;P. Hörs kanske en sväng ikväll hejdo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0