yes!

Uppkörningen klarad! Nu är det bara teoriskiten kvar! Ska boka en tid redan ikväll!!!

Känns gött att jag kommit halvvägs nu i alla fall :). Hade tänkt att rida Solero en sväng idag, men då har han fått något inflamations vaccin va jag fattade det som? Så han ska ta det lungt i ett par dagar. Så får slänga på honom longerlinan i morrn tänkte jag :) Lill skiten. Ni ska förstå vad nervös jag har varit i flera dagars tid på grund av den här uppkörningen. Så jag var lika sprallig somm ett barn när han sa att jag blev godkänd. Åh vad glad jag blev. Inte äns en anmärkning fick jag *stolt*. Fick först köra från HK centret ut till Österviks kapell, sen upp på stora vägen in mot stan igen, där jag skulle köra målskörning till Brogårdsskolan, väl där fick jag parkera på parkeringen vid skolan. Backa in mellan två bilar. Sen fick ja köra tillbaka. Gick hur bra som helst. Känner mig jätte duktig. Så nu blir det plugga teori som sjuttsingen så har jag det där jädrans kortet sen! Det kommer jag hålla i hårt!

Ikväll ska ja sova hos pojken igen. Han harlite sovmorgon så han börjar inte förrän klockan tio. Skönt.
Men nu kom nog mamam hem, så blir en tur upp till stallet. Men snart kan jag förhoppningsvis ta mig upp dit själv! :D:D:D hej så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0