janiii

Nu har jag också körkort! :D De va allt på tiden ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jättekul att få kika på Solero idag, nu börjar vi komma upp i häststorlek vill jag lova,Det drog lite i provridar tarmen på moster hehehehe, Maria o jag kikade in i ridhuset o det var inga fel alls, är det mycket upptaget ? för annars skulle jag vilja börja träna lite där, tror även Maria blev lite sugen, ha det gott nu Tricangumsan Stora bamsekramar från mig

2010-10-31 @ 18:36:49
Postat av: Bea

Det var jätte kul att du kunde komma! :D Klart du ska få provrida!! När kan du? SÅ kan ja låna en polle i stallet så drar vi ut på en sväng! :D Ridhuset är ledigt ganska ofta, fast ibland är det en del träningar. Men det är bara att komma förbi, även Marie va lite sugen på å rida. Så kommer ni för å hålla några lektioner vore det jätte skoj! Nu du minsann får vi börja komma igång i ridningen Fia :). Hör av dig

2010-11-02 @ 20:04:08
URL: http://blondibea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0