hemmaa

Då var man hemma igen :). Riktigt skönt att komma till stallet. Om jag är rätt klädd och inte fryser, så kan ja va där hur länge som helst. Funderar på att ta med Solero på en kort sväng i morgon. Eller om jag longerar honom. Kan va bra och se om han kan ta galopp i linan inne i ridhuset, då han har svårt för det när jag rider honom i ridhuset. Fia lotta, om du läser det här får du gärna slå mig en pling och komma upp å kika på godingen! :D
Nu hoppas ja på å få käka lite fisk med mamma å pappa, medans vi kikar på bonde söker fru. Sen hoppas ja på att pojkvännen kommer och plockar upp mig för en myskväll :).
Hade bra så hörs vi i morgon. tjing tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0