Driver du med mig?

Hihi det mesta jag får höra är... Nej, är du seriös?, Driver du med mig?
Men nej, det gör jag inte. Det är det som är det roliga. Svaren som oftast följs av ett: Herregud, det trodde jag aaaldrig.

Den 22e ska jag iväg på löshoppning, Fia, är det för sent att anmäla min lilla toka tror du? Filmkameran blir med, samt systemkameran!
Längtar redan nu!
Men, men nu ska ja glida ner i badkaret, med härlig musik och tända ljus. För att sedan invänta min underbara Frida som ska komma och underhålla mig. :)
Det tackar vi för.
Mitt nya motto, är nog att ta vara på livet då man bara har ett. Så det är vad jag tänker göra. Jag ska utgå ifrån att JAG ska ha det så bra som möjligt. Jag ska sätta mig själv i det första rummet. Äntligen!
Känner att jag missats en hel del. Så nu ska jag leva loppan :D Och hoppas på att jag nån gång i framtiden hittar min lilla prins. <3
Blubb på er!


Kommentarer
Postat av: Fia

Go Girl! välkommen in i gänget för oss som lever som om vi bara hade 1 liv,,,,,,,,,,,,, Helt rätt inställning tycker jag. Då kan jag räkna med att du kommer att föreviga Geishibeish stora genombrott ( läs fiasko) fniss vi får väl se,,,,,,,,,

2010-05-18 @ 07:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0