sommar

Sommar! Nu misann är det varmt. Har vart ute hela dagen, så nu ska ja bli brun. Händelserika dag idag.
Inget jag kommer gå in på. Den som vet är kära Frida. Jag gör precis vad jag vill, och jag gillar det! Om det inte passar så, jaa så är det bara att du säger till. Jag kör mitt race, skiter i det som är runtomkring mig! Nu är jag på topp! Det är sommar, och fint väder. Vad mer kan jag begära? Jag lever livet fullständigt vill jag lova. ^^
Nu är det bara 9 dagar kvar till friheten. Känns riktigt lockande. Sen är det jag som ska ta semester minsann, De bästa, sprit, bada, båten och allt som hör sommaren till!

Nää nu ska jag fortsätta å lyssna på sommarmusik och njuta av solen :D Hade bra alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0