nyyytt inlägg :D

Morrn morrn, idag har jag sovit länge. För i morse väcktes jag av mamma som sa att det spöregnade, och det första vi båda två tänkte på va Freja, (hon blir lätt stel i bakstället när det regnar och blåser) så klockan sex i morse begav vi oss ut i spöregnet och pällsade på pollen med lite extra täcken :)

Idag har jag inte planerat så mycket mer än att åka å käka med Frida, efter att hon har slutat jobbet. Sen blir det en sväng till pollen igen. Lite tråkigt väder ute, så sitter inne vid tv,n för tillfället.. Hehe,
Fia, det är löshoppning klockan tio den 6 juli.


Inte långt kvar till nästa vecka, kommer bli kanon! Den åttonde drar vi iväg till Falsterbo (Y), kommer sen hem den tionde.

Kommentarer
Postat av: Sofia

skulle vi inte åka 7e ist? :o

2010-06-30 @ 18:28:37
URL: http://essedin.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag jobbar hela sommaren så jag kan bara på helger tyvärr annars hade jag gärna kommit och deltagit / kramar Fia

2010-06-30 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0