jag är

Jag är den där ängeln som aldrig fick några vingar! :D
Hihi, jag kanske inte är den bästa, finns inte någon människa som är fläckfri. Men jag vill inte göra någon illa. Och råkar jag göra det så har den förtjänat det. Helt klart. You don´t play with the fire....

Idag har jag vart ute i solen hela dagen, tror nog minsann att jag har bränt upp hela ryggen, inte kul! Men vill man va fin får man lida pin. Och i morgon är det jag som ger mig ut i solen igen. Nu ni jäspalt ska jag bli brunast! Jag ska vinna mot morsan, men det vill jag säga blir en hård match, då hon redan är brun som jaa, ja vet inte vad. Frustrerad blir jag i alla fall.
Men förhoppningsvis lägger pappa snart i våran pärla i vattnet, då är det jag som kastar mig i båten och solar. För ute på sjön, där minsann tar solen som bare den.
I morgon ska jag till skolan å plocka ur skåpet, det känns helt underbart vill jag lova. Jag är nog gladast av oss allihopa! Kan nog inte känna mig bättre. Exakt sju dagar kvar nu :P. Snart står jag där ute på trappan lullig, glad, och studentmössan på huvvet! Nää nu ska ja nog försöka sova om det går. Jag får ligga på mage...
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0