jag är..

Jag är kluven och jag är rädd. Förstår inte va du vill :(, hur vill du egentligen ha det? Varför drar du dig så ifrån sanningen. Kan det vara så svårt? Det du sa till mig, ska jag våga lita på det, jag vill att det ska vara så rätt. Jag vill lita på dig, men vet inte om jag vågar. Det du har gjort med mig, betyder det något för dig? Eller är jag bara en del i ditt spel?



Den här helgen, kommer bli så underbar! Jag får ägna mig åt min ögonsten, och kanske, kanske att jag får finbesök :D
Men jag ska inte hoppas för mycket!
I morgon blir det gå upp tidigt och lasta in pollen i finkan, för att senare dra iväg till Mo, där det blir långritt. Längtar så att jag snart går sönder :D Blir tyvärr bara en övernattning, men det menas att jag hinner med party, och utgång på lördag kväll/ natt och det gillas! Sedan på söndag blir det åka vidare till Storförs ;D Med bästa underbara frugan Frida!
Kommer ta mycket kort, som kommer upp senare i veckan :) Hade bra puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0