trötteer

Hej hej,. Lika sleten idag som jag var igår. Kan det vara vädret måntro?
Känner just nu för tillfället att jag behöver ett avbrott i mitt liv och göra något helt anorlunda.
Men snart minsann det vill säga inom ett par månader så händer det förhoppningsvis något. Då
är det ju studenten som gäller, sattsa stenhårt på körkort, eventuellt få jobba i Norges turiststad
Stavanger, söka till universitet. Så ja, om jag bara orkar härda ut i ett par månader. Vet
ju nån mer som är lite i min sits.. Som också ser otroligt mycket fram till studenten om inte min kära vän
Amanda. Då förändras även hennes liv till något bättre.

Hästfri dag idag. Käns lite skönt må jag säga. Behöver nog ta igen mig lite. Jag tror att jag kanske kan vara i någon lite deprissionsperiod nu när allt bara är mörkt och kallt. Jag behöver något att se fram imot. Som till exempel på fredag när jag och Andreas ska till mastmagasinet å käka tillsammans med kompisarna, det är inga fel. Sen helgen som kommer är väl inte alls för rolig. Den består bara av jobb. Men tur är så går det ju ganska fort. Tänk snart är vi inne i Februari, en månad närmre till min nitton års dag! En månad närmre studenten. Fy satan va ja längtar ska ni veta!
Nää nu slänger ja in nån bild på mig själv, så ska ni få se vad bra ja mår idag ^^



tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0