Om det är nån som läser..

Så gick det inte riktigt som jag ville. Jag försökte in i det sista, med det slutar med att jag står här själv. Är otroligt glad över de nära och kära som jag nu har kvar. När den underbaraste i mitt liv försvunnit, glidit mig ur händerna. Kommer jag att klara det här? Hur? För jusst nu känns allt som om jorden går under.
Ska koncentrera mig på att kämpa upp till ytan igen. Men jag får tacka för dom två fina åren vi fick tillsammans, kommer jag aldrig glömma.
Jusst nu skulle jag bara vilja ha en förklaring, vilket jag förstår att jag inte kommer och få.
Men tack för er som orkade läsa.
Hade bra<3


Kommentarer
Postat av: caroline

Ledsen tjejen, men det är bara att vara stark nu, du klarar det här vet du!

2010-04-18 @ 10:12:37
URL: http://unicornspring.blogg.se/
Postat av: Bea

tack gumman<3 Jo fasen, jag ska va stark! Orkar inte vara mer ledsen nu! Hans förlust. Inte min!<33

2010-04-22 @ 20:52:47
Postat av: caroline

Helt rätt inställning tjejen!<3

2010-05-10 @ 20:51:33
URL: http://unicornspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0