helkväll

Heej, gårdagen gick verkligen i ett..
Var i Karlstad på 20 års fest, träffade en hel drös med härligt folk. :D Riktigt roligt att se lite andra ansikten, snälla killar samt snälla tjejer. Det började med att jag åkte in till till karlstad å köpa lite behövande grejjer, bland annat lite underkläder och foundation. Sen bar det av till kusinerna, väl där fick vi reda på att Erik redan hade cyklat iväg till festen, men vi hittade dit vi också tillslut. Vi höll till nere i en lokal vi hamnen, en motorcykelklubb. Där serverades det tacos, och sedan kunde man knalla upp till baren som bestod av olika sorters alkohol.. hehe.
Efter allt förfestande, med mycket skratt och sånger, fortsatte vi in mot stan, där det blev utgång på olika krogar. Grejjen var ju den att jag är för liten för att komma in på de "roligare" uteställena, så några snälla pojkar drog med mig in på scoore i stället. Kanske ingen höjdare, då det inte fanns något dansgolv.. :S, så det slutade med att vi drog iväg å käkade kebab :P
Väl klockan halv tre? drog vi oss hemåt, så jaa.. Jag tackar för en väldigt rolig kväll pluss natt. Det var kanon!
Uppdaterar nog en sväng i eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0